dinsdag 15 december 2020

Baby Beer

Hallo allemaal, 
Deze keer werd mij gevraagd om in opdracht een Babykaartje te maken. Hoe leuk is het dan om de Build up Beer van Dutch doobadoo hiervoor te gebruiken.                       
                    470.713.788

Voor de basis gebruikte ik de zuigfles van Dutch doobadoo. De zuigfles heb ik groter gemaakt zodat de beer erop past. 
                          470.713.582

Verder heb ik ook het kleine zuigflesje van Dutch doobadoo gebruikt. 

                            470.713.755                               
Tussen zijn voeten zit het Mon Ami beertje 
Teddy van joy/noor 6002/1299
De tekst die Teddy vast houd is ook een mal van Joy/Noor 6002/108
 

De kleding die beer aanheeft is een mal van Dutch doobadoo 
                             470.713.628    

Het speentje dat ik gebruikt heb is van Marianne design Col 1421


Verder heb ik alles overgetrokken op wit cardstock. Daarop heb ik het prachtige designpapier gebruikt van Maja design Denim & friends. 

De muts en de schoentjes heb ik zelf getekend. En als laatste heb ik accenten (lijntjes) aangebracht met een fineliner en een gelpen. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. 
Bedankt voor het bezoekje en hopelijk tot snel. 

Groetjes Ria 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Take me to the Ocean!

Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 2 Mallen uit uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! De Build up baby haai en de ...