zondag 14 november 2021

Baby Album



Hallo allemaal, ik vind het helemaal geweldig om iets te maken wat met Baby te maken heeft. Daarom moest ik iets doen met dit super gave Album van Dutch doobadoo. 
( 470.784.021)
Toen ik dit Album ging maken wist ik gelijk dat ik het schattige Build up Girafje van Dutch doobadoo (470.713.864) hierin zou gaan verwerken. Deze mal past er perfect bij.

Verder heb ik het prachtige design papier van 
Craft & you Baby toys (CPS - BT30) 12x12 inch hiervoor gebruikt. 

Hier heb ik ook de afbeeldingen van uitgeknipt en verwerkt in het Album. 

Bij dit prachtige design papier hebben ze ook  hele handige knipplaatjes. Deze heb ik ook gebruikt en verwerkt in het Album. Dit zijn de vellen
CP BT 07 en de CP BT 08 (12x12 inch) 

Bij dit Album heb ik verder geen snijmallen gebruikt. Alleen voor de sterretjes heb ik een pons gebruikt. Hier en daar heb ik accenten aangebracht met een witte gelpen van Signo en een zwarte fineliner. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit schattige Baby Album. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

6 opmerkingen:

Take me to the Ocean!

Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 2 Mallen uit uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! De Build up baby haai en de ...