donderdag 11 maart 2021

lentekriebels


Hallo allemaal, hoe heerlijk is het als de lente weer in aantocht is en je weer kunt genieten van het zonnetje. Daar worden deze boerderij Build up dieren ook heel vrolijk van (en ook een beetje ondeugend zo te zien) ik heb voor de basiskaart de fold card Art Iris van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.783) Die heb ik overgetekend op zwart cardstock. De vouwlijnen heb ik weggelaten zodat het 1 grote kaart word. 

De Build up koe (470.713.859) en het Build up Varken (470.713.858) zijn natuurlijk van Dutch doobadoo


Verder heb ik ook de boom van Dutch doobadoo gebruikt(470.713.583)


De kruiwagen waar de koe inligt is ook een mal van Dutch doobadoo (470.713.646)

Dan heb ik nog de wolken van Joy gebruikt (6002/0199) Het gras van Marianne design (CR 1355) De stempel lentekriebels komt van Joy /Noor Clear stamp Banners. 

Het Designpapier wat ik gebruikt heb is van Joy At the zoo (6011 /0595) en Joy funfair (6011 /0667) en als laatste heb ik hier en daar accentlijntjes getrokken. Dit heb ik gedaan met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Wie weet heb ik jullie kunnen inspireren met deze kaart. Leuk dat jullie weer langs kwamen op mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria. 

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Ria. Ik heb de aapjes en de koe met de bomen gebruikt en ga beginnen met de varkentjes. Voorbeelden genoeg voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Erna. Wat leuk zeg!.. Ben heel benieuwd wat je er van gaat maken.

      Verwijderen

Stoere mannenkaart!

Hallo allemaal, hoe super cool en stoer is de nieuwe Dutch doobadoo collectie Dream Plan Do /'Man at work' Ik ben er al ...