zaterdag 20 november 2021

het heerlijk avondje is gekomen


Hallo allemaal, de Sinterklaas collectie is weer uitgebreid. Deze keer is er het super gave Boek van Sint bijgekomen (470.784.065) hij is geweldig!! 

Verder heb ik er ook de Zak van Dutch doobadoo bij gebruikt (470.713.754)


In de Zak heb ik de Sint (470.713.824) geplaatst naast de Cadeautjes. De Cadeautjes komen van Dutch doobadoo
Labels en Tags (470.715.813)


De Staf en het Kruis op de Mijter van de Sint zijn van het Paper Art Staf ( 472.953.003)

Hier en daar heb ik weer accenten aangebracht met een de witte Gelpen van Signo en een zwarte fineliner. Voor de zwarte Fineliner heb ik geen speciaal merk gebruikt. Hopelijk heb ik jullie weer een beetje kunnen inspireren met dit Sinterklaas kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...