zaterdag 23 maart 2024

Beary cute!


Hallo allemaal, deze keer ben ik nog eens aan de slag gegaan met de Build up baby beer. Ik vind hem zooo geweldig!! Het Designpapier dat ik hiervoor heb gebruikt is de Dutch doobadoo slimline kit happy babyboy
                       Build up baby beer 
                           470.784.289


             Slimline kit happy babyboy 
                        473.005.056


De basis mal die ik heb gebruikt is de Fold art Shadow box. Hier heb ik alleen het middelste gedeelte van gebruikt. Achter het ronde gedeelte heb ik 2 strookjes geplaatst. Nu lijkt het net een raam.


                    Fold Art Shadow box 
                          470.784.280


De wolken heb ik gemaakt met de Mask art wolkjes. Ik heb ze beinkt en daarna uitgeknipt.


                           Mask art wolkjes 
                              470.784.291


De sterren komen uit een pons. 
Achter de maan heb ik de Shape art cloud geplaatst! De maan en de slaapmuts heb ik zelf gemaakt. 
                         Shape art cloud 
                           470.784.290


Onderaan de kaart zie je een paar schattige voetjes. Deze komen van de Mask Art mal baby voetjes. Deze heb bewerkt met inkt en glitters! Daarna heb ik ze uitgeknipt en op de kaart geplakt! 

                       Mask Art Baby voetjes 
                              470.784.292


Als laatste heb ik de leuke stempel van Craftlab gebruikt! 

                    Baby tekst Engels 
                    CCL-FR STAMP 165


Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...