zaterdag 4 mei 2024

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden uit craft papier. Op het craft heb ik het design papier welcom to the jungle van Dutch doobadoo gebruikt. Deze heb ik tot de helft op het cardstock geplakt. Dit heb ik gedaan omdat ik het wel leuk vond om aan de onderkant een soort zand te maken van craft papier. De Lange rand zand heb ik iets verhoogd met 1mm foam tape. de kleine hoopjes zand heb ik op de lange rand geplakt. 

De bananen heb ik zelf getekend op geel cardstock. 

De stempel van George heb ik 2x gestempeld, zodat ik van de 2de stempel zijn arm kon afknippen. Deze heb ik gekleurd en achter de originele stempel geplakt. Bij de Stempel jungle team heb ook de giraf, aap en het nijlpaard los geknipt. Deze heb ik weer apart verwerkt op de kaart. 

De gebruikte DDBD materialen :
* 474.007.036 Designpapier welcom to the jungle 
* 474.007.035 Stansplaatjes welkom to the jungle 
* 474.007.036 Stansplaatjes welkom to the jungle labels 
* 470.784.235 Build up safari jeep
* 497.004.008 Stempel George de gorilla
* 497.004.009 Stempel palmboom
* 497.004.009 Stempel Jungle team

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...