maandag 7 oktober 2024

Sweet 'n Scary!!


Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie zien, dat je ook een heel schattig kaartje kunt maken voor halloween. Zelf heb ik niet zoveel met halloween, maar de kaarten zijn dan wel weer superleuk om te maken ;-) Bij dit Kaartje heb ik de pompoen gebruikt uit de Crafty kit 'hallo herfst' van Dutch Doobadoo. 

Het bovenste gedeelte van de pompoen heb ik nog een keer overgetrokken en hier een soort deksel van gemaakt. Deze heb ik op het koppie van de vleermuis gezet. Nu lijkt het net of hij eruit springt. De schattige vleermuis is ook een mal van Dutch doobadoo. 

Voor de pompoen heb ik nog de mal BOO! van Dutch doobadoo geplaatst. Deze heb ik beplakt met het designpapier uit de Crafty kit 'hallo herfst' 



Ook de stansplaatjes Hallo herfst heb ik  gebruikt. Bij 1 van deze plaatjes heeft een Gnome een muts op in de vorm van een spook. Dit spookje heb ik nagetekend en achter de tekst BOO geplaatst. 








De Spinnenwebben van Dutch doobadoo passen hier super mooi bij. Net als de tekst 
Sweet 'n Scary. Deze tekst komt uit de stempelset monster hugs van Elisabeth craft. 




Gebruikte artikelen 

* 473.005.067 - Crafty kit Hallo herfst 
* 470.784.163 - Build up vleermuis 
* 470.784.156 - Card art BOO! 
* 472.953.007 - Spinnenwebben 
* 474.007.044 - Stansplaatjes hallo herfst 
* Stempel monster hugs - Elizabeth craft 


Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje Halloweenkaartje. 
Nog een fijne dag en tot de volgende keer! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sweet 'n Scary!!

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie zien, dat je ook een heel schattig kaartje kunt maken voor halloween. Zelf heb ik niet zo...