zondag 20 december 2020

Babykaartje


Deze keer heb ik een oude mal van Dutch doobadoo gebruikt, het rompertje. Hij blijft super leuk om te maken.

                            470.713.595

Het leuke van deze mal is dat je er ook babysokjes in kunt verwerken. Zo heb je toch een klein cadeautje en kan je het gewoon versturen in een envelope. Hoe leuk is dat.

Verder heb ik de siermal van marianne design anja's Butterfly gebruikt. De mal bestaat uit meerdere delen. Daarvan heb ik de binnenste uitgewerkte mal gebruikt.


                                 LR0454

Het speentje komt van By Lene BLD 1045 
De bloem die ik gebruikt heb, is de kerstbloem van joy/noor 6002/1516 Ik heb er nog een kant en klaar bloemetje bovenop geplakt. Voor het rompertje heb ik wit cardstock gebruikt. Daarbovenop het designpapier van Joy sweet baby. 

.                             6011/0631 

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor het bezoekje en wie weet tot snel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...