maandag 21 december 2020

kerstkangeroe

 
Hallo allemaal, wat is hij geweldig de Build up kangoeroe van Dutch doobadoo. Ik dacht, ik maak er een kerstkangeroe van. Heel toepasselijk toch in deze tijd van het jaar? 

                              470.713.814

De basis van de kaart is de Dutch doobadoo mal fold cart Art xmas.

.                          
                            470.713.735


Deze heb ik aan de onderkant 2cm verlengd.
De breedte heb ik 4 cm ingekort inclusief met letters. De maten van de kaart zijn nu 20x20
De kangoeroe is ook ongeveer 20 cm hoog.  

.                       
                             470.713.642 


Verder heb ik de grote kerstboom van Dutch doobadoo gebruikt. Het kleine kerstboompje is ook van Dutch doobadoo (470.713.827)
In de kerstboom hangt kerstverlichting deze mal is van Joy. De ronde kerstballetjes heb ik met een pons gedaan. 
.                                                                                                            6002/1590


Het raam op de achtergrond komt van Marianne design. 

                                                                                                                 CR 1286


De kerstmuts van de kangoeroe komt van de Build up kerstman (470.713.830) Het kleine mutsje van de baby kangoeroe heb ik zelf getekend net als de de cadeautjes. 
De stempel kerstknuffels komt van Joy/noor
Clear stamp Banners. 



Verder heb ik nog het Designpapier Joy to the world gebruikt van joy/noor

En zoals gewoonlijk heb ik weer accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. En als laatste sneeuw gespetterd met de molotow marker. hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met deze kaart. Bedankt voor het bezoekje en wie weet tot snel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...