zaterdag 2 januari 2021

kangoeroe baby


Hallo allemaal, allereerst wil ik jullie een heel goed, gezond en creatief 2021 toewensen. Hopelijk gaat dit een beter jaar worden voor iedereen. Een nieuwe maand dus ook weer een super leuke challenge bij de Build up groep. Dit is mij bijdrage geworden. Deze mal is toch geweldig leuk om een babykaartje mee te maken. 

                              470.713.814

De basiskaart die ik gebruikt heb is de zuigfles van Dutch doobadoo. 

                             470.713.582        

Ik heb deze overgetrokken op wit cardstock. Daarbovenop heb ik het design papier van yvonne creations paperpack love gebruikt.

                           CD PP 10003

Verder heb ik de mallen van marianne design Eline's Baby's gebruikt. Dat zijn het beertje, slabbertje en het hoofdbandje van de baby kangoeroe. 


                               COL 1479

De stempel tekst is van Joy Eline's words Sweet Baby. 

                                EC0165

Het koppie van de grote broer heb ik iets vergroot. De muts heb ik zelf getekend.

De beschuit met muisjes heb ik ook zelf gemaakt. Heb 2 ronde snijmallen gebruikt. Daarbovenop zitten allemaal kleine rondjes die ik gemaakt heb met de gaatjesmaker van joy crafts. Hoe handig is dat.

                              6200/0052

Als laatste heb ik nog een leuk roze kanten lintje langs de buidel geplakt. En met een zwarte fineliner en een witte gelpen accenten aangebracht. Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. En wie weet tot snel. Groetjes Ria



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Take me to the Ocean!

Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 2 Mallen uit uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! De Build up baby haai en de ...