donderdag 31 december 2020

feestje!!!!



Hallo allemaal, er werd mij gevraagd of ik een kaartje kon maken voor een geestelijk gehandicapte jongen. Hij is gek op vrolijke kleuren, lepeltjes, chocolade en winnie de poeh. Bij de chocolade dacht ik gelijk aan de mal van Dutch doobadoo.

4470.713.816
               
Deze is toch super voor de basis? Ik heb 2 kleuren craft papier gebruikt, een lichte en een donkere bruin. Verder heb ik het design papier van Dendenis gebruikt. Dat papier heeft echt hele vrolijke kleuren.

  
6011 /0555  
                                                                          
De winnie de poeh is een strijkapplicatie. Die  je normaal gesproken op een T-shirt kan strijken. Ik vond het wel leuk om deze op de kaart te gebruiken omdat hij een beetje zacht en aaibaar is. Heb deze ooit een keer bij de action gekocht. Winnie de poeh heb ik uitgeknipt en uit de chocolade laten piepen. 

De tekst die ik heb gebruik is van Joy Clear Stamp Banners. 

                                                            
6410/0526 

De lepeltjes die ik heb gebruikt zijn van marianne design thea for you LR 0462 en het kopje - CR 1238 



Helaas weet ik niet meer waar de ballonnen en de swings van zijn. Het aluminiumfolie wat ertussen zit komt uit een reep chocolade. Maar dat kan natuurlijk ook met gewoon aluminiumfolie. 

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. En wie weet tot snel. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...