dinsdag 9 februari 2021

Baby's droom


Hallo allemaal, het allerleukste vind ik toch wel het maken van babykaartjes. Sommige Build up diertjes zijn daar ook echt geschikt voor. Kijk nou hoe lief de pinguin ligt te slapen. Is het geen schatje? (470.713.842)

De basiskaart die ik gebruikt heb is de fold Art kaart van Dutch doobadoo (470.713.832)

Aan de bovenkant heb ik de wolk van Dutch doobadoo gebruikt. 470.713.145) 


Het babyflesje achter de pinguin is ook een mal van Dutch doobadoo (470.713.755) 

Het ledikantje is een sjabloon van Viva decor. Ik heb alleen de voorkant van de sjabloon gebruikt. (400801000) ik weet niet zeker of deze nog verkrijgbaar is. Heb hem zelf al een paar jaar. 

Op het schommel gedeelte van het ledikantje ligt het Mon Ami Beertje Teddy van joy/noor (6002/1299)


De maan, slaapmutsje en het kussen heb ik zelf getekend. 

Ik heb de maan beinkt met de prachtige spectrum noir Harmony water reactive inkt. Heb de kleuren honey pot, Orange en straw Bale gebruikt. 

Het design papier is van marianne design Eline's sweet Dreams (PB7055) en Eline's Babies little Miracles (PB7058) 

En als laatste heb ik de stempel tekst gebruikt van Marianne design Eline's Words Sweet Baby (EC0165) 
En natuurlijk accent lijntjes aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaartje. Tot snel. Groetjes Ria

2 opmerkingen:

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...