zondag 14 februari 2021

Sea of love


Hallo allemaal, deze keer heb ik een kaartje gemaakt met het Build up zeepaardje (470.713.848) het is een Maritiem kaartje geworden van 2 hele verliefde zeepaardjes. Je zou hem dus ook als Valetijnskaartje kunnen versturen. De basiskaart is een easelkaart. Deze heb ik gemaakt van de Dutch doobadoo mal Key to my heart (470.713.844)

Je tekent alleen het hartje over op cardstock. 


Het hengsel kun je weglaten. Dan leg je het hart aan de bovenkant tegen het andere hart aan en teken je het weer over. Zie foto 

Nu heb je 2 harten die aan elkaar sluiten (foto 2) Bij die delen die aan elkaar zitten trek je een vouwlijn. Nu kun je hem dubbel vouwen (foto 3)
Dan meet je vanuit de punt van het hart naar ongeveer het midden. Dat is 6 cm (zie foto 4)

Dan teken je Het hart nog een keer over maar dan wel met het hengsel. (Op de foto's staat het zonder hengsel maar het moet zijn met hengsel) Die komt dan tegen het opstaande gedeelte van 6cm te staan. Je plakt dus alleen het het gevouwen gedeelte dus de punt vast. 

Dan is de easelkaart klaar. Het Designpapier dat ik gebruikt heb is van Joy /Noor Ocean Avenue (6011 /0663) daar komt ook de tekst  de bloemen, zeester en de rest van de versieringen vandaan. 
Bij de Zeepaardjes heb ik het design papier van marianna design Frozen Winter gebruikt. Deze heb ik beinkt met Distress inkt. 

De hartjes heb ik gemaakt met 2 ponsen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Bedankt voor je bezoekje en wie weet tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...