donderdag 18 maart 2021

getrouwd! ❤️


Hallo allemaal, Deze maand komen er weer nieuwe Build up mallen van Dutch doobadoo uit. Deze auto is er 1 van. Hoe leuk is het om er een trouwauto van te maken.

 

(470.713.862) Het is wel een grote kaart geworden. De basiskaart is 30,5 X 23 cm. Ik heb als bruidspaar het Build up Varken gebruikt. 
Deze heb ik als bruidspaar aangekleed. De kleertjes heb ik zelf getekend. Ook de hoed van de bruidegom. 

Deze teken je eerst achter het kopje. Dan weet je precies hoe groot hij moet zijn. 

Dan kun je de rand gewoon doortrekken. Om er een beetje diepte in te krijgen heb ik 2 kleine stukjes getekend en uitgeknipt. Deze komen aan de achterkant. 


Ik heb er nog een klein stukje oor binnen tegenaan geplakt. Dit hoeft natuurlijk niet. Ik vond het wel leuk om de  Boerderij mal van Dutch doobadoo (470.713.851) hierbij te gebruiken. Nu lijkt het net of ze van de Boerderij wegrijden op weg naar de trouwlocatie. 


Ook heb ik de Boom van Dutch doobadoo op de achtergrond gebruikt (470.713.583) 

Het design papier komt van Joy At the Zoo (6011 /0595) en van Marianne design frozen winter (PK9172) 



De wolken zijn van Joy (6002 /0199)


Het gras is van Marianne design CR (1355)

Verder heb ik nog een mooi bruidsboeket voor op auto gemaakt. Dit is een mal van Marianne design ( LR 0505) ik heb de kleine bloemetjes gebruikt. 



Daar heb ik ook de bloemen slinger van gemaakt die aan de boerderij hangt. 



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit trouwkaartje. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en wie weet tot de volgende keer. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

Sweet envelop!

Hallo allemaal, ik blijf de collectie "life is sweet" van Dutch doobadoo geweldig vinden! Ik ben deze keer...