zondag 21 maart 2021

babykaartje


Hallo allemaal, er komt weer een nieuwe Build up mal uit van Dutch doobadoo. Dit schattige Girafje. Ik vind hem echt zo leuk! Toen ik hem zag dacht ik direct daar ga ik een babykaartje mee maken. Hij is er echt perfect voor. ( 470.713864)

 De basiskaart die ik gebruikt heb is het Slabbertje van Dutch doobadoo. (470.713.707)

Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock. Het design papier wat ik gebruikt heb is van Joy Easter (6011 /0613) 
Ik heb er aan de onderkant een soort zakje van gemaakt. Hier kun je dan nog dingetjes in stoppen. Ik heb natuurlijk gekozen voor Babysokjes. Je hebt dan een leuk klein cadeautje die je toch in een kaartje kunt versturen. 

Verder heb ik er voor de sier een rammelaartje in gestoken en een windmolentje . Het windmolentje is een mal van Joy (6002 /0433)
Het petje wat op zijn koppie zit heb ik over getekend van de Build up stencil kleding (470.713.788) Omdat hij te groot was heb ik hem verkleind. 


De tekst Baby komt van de mal Hart Baby van Joy (6002/1250)


De tekst bovenaan de kaart is van Joy/Noor Clear stamp Banners (6410/0526) Als laatste heb ik er nog een strikje en een stukje Hamcord opgeplakt. En daar bovenop een pareltje. 


En natuurlijk heb ik weer accentlijntjes getrokken met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met dit kaartje. Leuk dat jullie weer langs kwamen op mijn blog. Wie weet tot snel. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een superleuke creatie Ria. Schattig die giraffe en zulke leuke details zoals dat rammelaartje. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Sweet envelop!

Hallo allemaal, ik blijf de collectie "life is sweet" van Dutch doobadoo geweldig vinden! Ik ben deze keer...