woensdag 3 maart 2021

sterkte kaart


Hallo allemaal, ik heb een tijdje geleden naar een live van Jolanda Bergmans gekeken. De kaart die ze daar maakte vond ik echt prachtig. Ik ben er ook mee aan de slag gegaan en heb er een sterkte kaart van gemaakt. Het papier van de basiskaart is van Crafters companion Watercolour card 300 gram. Dat papier heb ik ook voor de bloemen gebruikt. De bloemen zijn van Joy Floral flourishes (6002 /1082)

De bloemen heb ik beinkt met Harmony inkt Water Reactive van Spectrum Noir. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Pale Fig en Damson Wine. 

De druppels die ik op bloemen heb gemaakt zijn van Glossy Accent. 
Verder heb ik de takjes van Craft emotions gebruikt (49051) 

De blaadjes Eucalyptus zijn van Joy (6003/0093)

De kleine bloemblaadjes die ertussen zitten zijn ook van Joy (Chrysant 6002/0972) 

Als laatste heb ik de stempel tekst sterkte van Crealies (CLTZHL03) gebruikt. De takjes en blaadjes heb ik ook beinkt met de Spectrum Noir inkt. De kleuren die ik daarvoor heb gebruikt zijn Grasshopper en Spring Meadow. Langs het binnenste kaartje met de tekst heb ik nog Doodle lijntjes getekend. En als laatste heb ik over de kaart gespetterd met de zwarte Molotow marker. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaartje net als Jolanda dit bij mij heeft gedaan. Bedankt voor het langskomen en wie weet tot de volgende kaart. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...