zondag 16 mei 2021

Hoera geslaagd!


Hallo allemaal, eind deze maand komen er weer super leuke DDBD mallen uit. Jullie hebben ze vast al voorbij zien komen. Ik ben aan de slag gegaan met de scooter  (470.713.873) 

Hoe leuk is het om daar het Build up Varken bij te gebruiken ( 470.713.858) 

Ik vond het wel grappig om het Varken aan te kleden. Dit is echt niet moeilijk om te maken. 

Je tekend eerst het lichaam van het varken over en knipt het uit. Dan neem je een andere kleur die je voor de kleding wilt gebruiken. Ik heb hier blauw voor gebruikt. Die teken je op dezelfde manier over als de roze. Dan knip je hem zoals op de foto boven. 

Dit doe hetzelfde met de trui. Je kunt de trui natuurlijk ook langer maken. Wat jij leuk vind natuurlijk. 

Ook met de poten doe je eigenlijk hetzelfde. 

En natuurlijk ook met de voorpoten. 

Je tekend langs de originele poot. Dan kun je precies zien hoe lang je de mouwen wilt hebben. 

Dan knip je ze uit. En kijk we hebben een mouw. 

De helm heb ik zelf getekend. 








Verder heb ik de Boom van Dutch doobadoo gebruikt ( 470.713.853) 

Het Designpapier dat ik gebruikt heb is van Joy At the zoo (6011 /0595) 

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en wie weet tot snel. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

  1. Superleuk en ik vind het zo knap dat jullie dit zo netjes uit kunnen snijden/knippen. Dat lukt mij zelfs niet bij de simpele mallen laat staan bij deze bewerkelijke.
    Ook de toegevoegde details zijn heel mooi gedaan en brengen het geheel echt tot leven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda. Wat een lief compliment. Maar ik heb het knippen ook moeten leren hoor 😉 gewoon heel veel oefenen dan komt het zeker goed. Groetjes ❤️

      Verwijderen
  2. Wauw Ria wat gaaf. En een super mooie uitleg van jou zo stap voor stap. Topper!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...