vrijdag 21 mei 2021

opkikkertje


Hallo allemaal, hoe leuk is deze nieuwe Dutch doobadoo Build up Kikker ( 470.713.875) Je kunt er verschillende soorten kaartjes mee maken. Een beterschapkaartje een opkikkertje of voor het halen van een zwemdiploma . Heel veelzijdig dus. 

 Ik heb er een opkikker kaartje mee gemaakt. Als basiskaart heb ik de Appel van Dutch doobadoo gebruikt ( 470.713.596) De Appel heb ik bewerk met de Spectrum noir Harmony water reactive inkten. 

De kleuren die ik daarvoor gebruikt heb zijn Orange - Grasshopper en Straw Bale 


Ik vond het wel leuk om de kikker een Bij te laten vangen. Dus ik heb de kikker een lange tong gegeven. De Bij die ik gebruikt heb is  van Joy Mery's Bees stempel +mal 
( 6004/0020) 


De tekst stempel is van Marianne design 
 (CS 0986) 

Verder heb ik weer accent lijnen getekend met een zwarte fineliner en een witte gelpen. 
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...