vrijdag 28 mei 2021

Hup Holland Hup


Hallo allemaal, hoor de Beren zingen "Hup Holland Hup" ze zijn helemaal klaar voor het EK!!! ( 470.713.788) 
Als basiskaart heb ik de Soccer ball van Dutch doobadoo gebruikt ( 470.713.792) 

De strikjes, pakje, jurkje, petje en toeter  (feestmuts) komen van het Build up stencil kleding Beer (470.713.798) 

De staande pootjes komen van het Build up stencil zomerkleding ( 470.713.801)

De sjaal het vlaggetje en het spandoek heb ik zelf getekend. 

De tekst op het spandoek is een mal van Craft emotions (115633/0502)

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart. Leuk dat jullie weer langs kwamen op mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 




 

2 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig Ria! En nu maar hopen dat ze het goed doen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...