dinsdag 25 mei 2021

nieuwe zaak


Hallo allemaal, bij een nieuwe zaak hoort een feestelijk felicitatie kaartje. En dat vieren we  natuurlijk met een heerlijke fles champagne. Dus de Dutch doobadoo Champagnefles is de basiskaart geworden (470.713.602)

Op de fles heb ik het leuke Build up Girafje gebruikt (470.713.864) Ik heb een Girafje zittend gemaakt met een champagneglas

en een Girafje die in de koelemmer zit. En de laatste bovenaan de fles die verschrikt kijkt naar de knallende kurk. 

De koelemmer en de ijsblokjes heb ik zelf getekend. De ijsblokjes heb ik getekend op vellum. Omdat vellum doorzichtig is lijken ze echter. 

Het vellum papier heb ik ook gebruikt voor het glas. 

Boven het glas en bovenop de fles heb ik het Dutch doobadoo Paper Art Bubbels (472.948.047) gebruikt. 

De kurk en de spetterende champagne heb ik ook zelf getekend. Verder heb ik druppels gemaakt met Glossy accents 

Als laatste heb ik accentlijntjes getekend met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaartje. Leuk dat jullie weer langs kwamen op mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...