maandag 7 juni 2021

felicitatiekaartje


Hallo allemaal, ik ben deze keer met de super leuke mal van Studio Light stamp en Die Karin joan Missees (117016/4006) aan de slag gegaan. 

De basiskaart die ik gebruikt heb is de Slim line mal Waves van Dutch doobadoo  (470.713.860)

Ik heb de Waves weggelaten en alleen de binnenste vakken gebruikt. Het prachtige Design papier komt van Maja design Miles apart. 

De bloemetjes komen uit een pons. De tekst l Lang leve lieve jij heb ik gestempeld met een stempel van Joy Clear Stamp Banners (6410/0526)

 

Deze heb ik op wit cardstock gestempeld. Daarna heb ik er een banner van geknipt. 

Op de verticale banner heb ik 3 hartjes gestempeld. dit hartje zit ook bij de Missees mal. 

Als laatste heb ik nog Doodle randjes aangebracht. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Nog een hele fijne dag en wie weet tot snel. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...