maandag 7 juni 2021

Hup Holland!!!! 🇱🇺



Hallo allemaal, kijk de nieuwe Build up Leeuw brullen voor oranje. Eind deze maand komt de mal uit ( 470.713.881) ik heb hem gecombineerd met de Voetbalschoen van Dutch doobadoo (470.713.793) 

Achter de schoen heb ik de voetbal gebruikt van Dutch doobadoo ( 470.713.792) 

Het Designpapier op de schoen komt van Joy Halloween ( 6011/0533)
Het vlaggetje en het truitje van de leeuw heb ik zelf getekend. De tekst I ❤️ voetbal op de Voetbalschoen en de medaille die de leeuw om zijn nek heeft komt van de Crafty kit Kick It van Dutch doobadoo 


In de brullende bek van de Leeuw heb ik zelf een tong en tanden getekend. 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met dit kaartje. Ik wens je nog een hele fijn dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...