woensdag 1 september 2021

Heerlijk BBQen


Hallo allemaal, hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer, en kunnen we nog heerlijk genieten van de BBQ. De Apen (470.713.836) genieten in iedergeval wel van een lekker banaantje op de Barbecue. In de nieuwe collectie van Dutch doobadoo zit een hele leuke Card Art Barbecue (470.784.028) deze heb ik hiervoor gebruikt. 

De vakken op het rooster heb ik uitgesneden.
Daarna heb ik het rooster iets verhoogd op geplakt, zo creĆ«er je een beetje diepte in de Barbecue. Hetzelfde binnenstuk heb ik nog een keer overgenomen zonder de vakken eruit te snijden. Voordat ik het rooster erop plak heb ik er kooltjes onder geplakt. Deze heb ik zelf getekend en met inkt op kleur gebracht. 

Bovenop het rooster heb ik Bananen gelegd. Deze heb ik ook zelf getekend en bewerkt met inkt. De gras randen die ik gebruikt heb zijn van Marianne design (CR 1355) 

De stempel komt van Bella Lulu (3002/0110) 


De Koksmuts, schort, bananen en de Theedoek om zijn arm heb ik zelf getekend. De Handschoen die aan de Barbecue hangt is een mal van marianne design LR0707
De spaan in zijn pootje is al een oudere mal. Ik weet helaas niet meer van welk merk hij is. 

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met deze Barbecue kaart. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en wie weet tot de volgende keer. Groetjes Ria 


2 opmerkingen:

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...