vrijdag 27 augustus 2021

op Safari


Hallo allemaal, de Build up Giraf (470.713.864) gaat op Safari, hoe leuk is dat. Hij heeft zijn koffers al gepakt. De basiskaart die ik heb gebruikt is de nieuwe mal van Dutch doobadoo Snapshot (470.784.027) 

De tekst Aloha bovenaan de kaart is ook een nieuwe mal van Dutch doobadoo (470.784.029) Deze heb ik op wit cardstock geplakt zodat ik de Annanas mooi kon beinkten. Dit heb ik gedaan met Disstressinkt. Daarna heb ik er met een zwarte Fineliner streepjes langs getrokken. 

Op de achtergrond heb ik nog een Palmboom geplakt. Dit is ook een Dutch doobadoo mal (470.713.879) voor de kokosnoten heb ik 3 rondjes geponst. Deze heb ik bewerkt met 1 zwarte fineline een bruine fineliner en als laatste een witte Gelpen. 



De Hoed, Koffers en de Verrekijker heb ik zelf getekend. De Hoed teken ik op deze manier. Dat is de makkelijkste manier om het passend te maken (zie foto's) 

Je legt het koppie op het papier en tekent dan een hoedje. Dan weet je hoe groot het hoedje moet worden. 


Als je deze uitknipt kun je hem weer overteken en maak je het gedeelte aan de voorkant. 
De stempel die ik gebruikt heb is van Bella Lulu Zomer (3002/0108) 

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 


4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een kunstwerkje Ria. Je bent een kei in deze opbouwkaarten en de accentjes aangebracht met die witte gelpen maken het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige kaart. Zijn de koffers ook een mal?
    Dat hoor ik wel weer grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Judith. Nee de Koffers heb ik zelf getekend. Helaas

      Verwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...