zaterdag 11 september 2021

Tropical party!!


Hallo allemaal, een Tropical party hoe gezellig is dat. De Build up Flamingo van Dutch doobadoo (470.713.880) geniet zeker van deze Heerlijke Cocktail!!! Dit vrolijke Cocktailglas is een nieuwe mal van Dutch doobadoo (470.784.025)


Verder heb ik ook de Palmboom van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.879)


De ijsblokjes heb ik gemaakt van vellum papier. Omdat dit mooi doorzichtig is lijken ze nu veel meer op echte ijsblokjes. 


De bubbels (druppels) heb ik gemaakt met Glossy accents. Daarna heb ik er een half wit  randje langs getekend met een witte gelpen. 


De Bloem en bladeren linksonder komen van het Piatek knipvel 13 summer Vibes 07 

Het Hoedje en de Kokosnoten heb ik zelf getekend. 

De stempel die ik gebruikt heb is van Bella Lulu Zomer ( 3002/0108) 
Als laatste heb ik de kaart weer gemat. Dit heb ik met zwart cardstock gedaan. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Take me to the Ocean!

Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 2 Mallen uit uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! De Build up baby haai en de ...