maandag 13 september 2021

verjaardagskaartje /Cadeautje




Hallo allemaal, af en toe moet je zelf een Kaartje/Cadeautje geven voor een verjaardag. Soms moet je even stoeien wat je nu weer moet maken. Dacht ineens aan de Amerikaanse Brievenbus van Dutch
doobadoo ( 470.713.741) 

Ik heb hem verhoogd door er een soort paal onder te zetten. Dit heb ik gewoon met cardstock papier gedaan. Deze heb ik opgerold totdat je denkt nu is hij stevig en dik genoeg. Ik ben helaas vergeten te meten hoe hoog hij is. Maar dat maakt niet zo heel veel uit. Je kunt hem zo hoog maken als je zelf mooi vind. Om de paal heb ik klimop geplakt. 
Deze is van Marianne design( LR 0469) helaas heb ik de ondergrond (de basis) waar de brievenbus op staat ook vergeten te meten ☺️ maar als de verhouding een beetje klopt is het prima.
Het Design papier wat ik gebruikt heb is van Joy Crunchy leaves ( 6011 /0660) 

Verder heb ik rondom de paal en bovenop de brievenbus de prachtige Narcis van Joy gebruikt (6002/1513) 


De bijen die ik erbij heb gebruikt is een mal van Joy Mery's Bees (6004/0020) vind ze zelf zo gaaf!! 

In de brievenbus heb ik een kaartje gemaakt met de tekst Hartelijk gefeliciteerd. Dit is een stempel van Marianne design MDCS 0987 

Als je geld wilt geven is het altijd leuk om dat in een envelopje te stoppen. Daarom heb ik de handige mini envelopjes gebruikt van joy
(6002 /0864) 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit brievenbus Cadeautje. Bedank voor het langskomen op mijn blog. Tot de volgende keer. 

2 opmerkingen:

  1. Super mooie creatie heb je gemaakt.
    Heel erg leuk om weg te geven.meer nodig.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...