zondag 28 november 2021

Fijne Feestdagen!!




Hallo, allemaal, wat zijn er weer super leuke mallen uitgekomen van Dutch doobadoo. Daar is deze super gave Beetle er 1 van 
(470.784.064) 

                                                                                                                                                 

Ik heb er een gezellig kersttafereeltje van gemaakt. In de Beetle heb ik een Build up Hondje van Dutch doobadoo gezet 
(470.784.037)

Op de achtergrond zie je het strandhuisje van Dutch doobadoo. Ik heb er een woonhuis van gemaakt (470713.719)
Ik heb het huisje iets veranderd. Heb in plaats van 2 ramen 1 grote gemaakt. In de deur heb ik ook een raampje geplaatst. En  ook een brievenbus met natuurlijk een kerstkaartje erin. 

De Bomen naast het Huisje zijn ook van Dutch doobadoo (470.713.853)
De kleine Kerstbomen komen van het Dutch doobadoo stencil (470.713.827)
Om de kerstboom in de Auto heb ik een stukje Ham cord gedraaid. Nu lijkt het net of hij is vastgebonden aan de Auto 



Het Design papier wat ik gebruikt heb is van Marianne design Wood Stone (PK9170) 

Het kerstmutsje heb ik gemaakt van een oortje van de Build up Hondjes


Ik heb alleen het puntje iets verlengt, en er een wit randje onderlangs gemaakt. De tekst fijne feestdagen is een stempel van Nellie Snellen DTCS016 
Verder heb ik het huisje natuurlijk versierd met gezellige lampjes. Dit is een mal van Joy Silent night bulbs 6002 /1590 

Als laatste heb ik overal nog wat sneeuweffect aangebracht met de Sneeuwpen van Studio Light 
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit gezellige Kersttafereeltje. Leuk dat jullie weer langskwamen op mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

  1. hoi ria, wat een coole kaart is dat!!! en dank je voor de tip voor de kerstmuts, heb ik mooi opgeslagen, voor als ik die ook wil maken.
    fijne zondag
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel tine..๐Ÿ˜Š Graag gedaan. Gelijk heb je altijd handig ๐Ÿ˜‰

      Verwijderen

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...