dinsdag 30 november 2021

kerstalbum


Hallo allemaal, nog even dan is het weer kerst. Natuurlijk worden er weer heel veel kerstkaartjes verstuurd. Maar hoe geweldig zou het zijn om dit prachtige Kerstalbum aan iemand te geven. Dit album is weer 1 van de nieuwe Dutch doobadoo mallen die zijn uitgekomen (470.784. 055) 

Als basis ben ik begonnen met bruin cardstock. Het design papier wat ik gebruikt heb is van Craft O clock Christmas Time 

Bij deze papier lijn hebben ze ook een hele leuke christmas time extra to cut set. 

Deze heb ik ook ook in het album verwerkt. Super leuk om deze erbij te gebruiken. 


Ik heb het album samengebonden met 3 bronskleurige bindringen. 
Aan deze ringen heb ik 3 verschillende kleuren lintjes geknoopt. En nog 3 goudkleurige belletjes. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kerstalbum en wens jullie een hele fijne dag toe. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...