zondag 21 november 2021

kerstkaartje!


Hallo allemaal, wat een super leuke mal is deze ster van Dutch doobadoo 
(470.784.041) 

Ik heb de Build up Hondjes van Dutch doobadoo hierbij gebruikt (470.784.037)


Het Design papier wat ik op dit kaartje heb gebruikt is van Joy Sleigh ride (6011/0633) 

De kerstmutsjes heb ik gemaakt van een oortje van de Build up Hondjes(470.784.037)
Zie Foto ⬇️

Ik heb het hangende puntje van het mutsje /oortje iets verlengt. Langs de onderkant van de mutsjes heb ik een randje gemaakt. 


De kerstboom die ik gebruikt heb is een snijmal van Craft emotions (115633/0279)
Ik heb de stam eraf geknipt. 

De tekst 'prettig feestdagen' is van Crealies 
CLTS 102 

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Leuk dat jullie weer langs kwamen op mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...