woensdag 24 november 2021

welkom Sint en Piet


Hallo allemaal,  Sint en Piet kaartjes maken blijft toch zo leuk om te doen. En dan mag het grote Boek van de Sint natuurlijk niet ontbreken. Is hij niet geweldig!!! Het Boek heb ik als basis gebruikt (470.784. 065) 



Verder heb ik de Build up mal van de Sint gebruikt (470.713.824) en de mal van Piet natuurlijk (470.713.826) 

En het Paard van Sint mag natuurlijk ook niet ontbreken (470.713.865)

De Staf en het Kruis op de Mijter van de Sint komen van het Dutch doobadoo Paper Art Staf (472.953.003) 
De Letter S in de hand van de Sint is een Snijmal van Marianne design Sinterklaas 
(LR 0446)

De Worteltjes boven in de Staf heb ik zelf getekend. Wie weet heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Bedank voor je bezoekje aan mijn blog en tot snel. 
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...