dinsdag 2 november 2021

welkom sint


Hallo allemaal, Sint is bijna weer in het land. Hoe gezellig is dat. Bij een verjaardag hoort natuurlijk een kaartje. Daarom heb ik deze speciaal gemaakt voor de Sint 😉 De basiskaart is de nieuwe Card Art mal van Dutch doobadoo Candels (470.784. 044)

De Sint (470.713.824) heb ik er achteruit laten steken. Dus heb ik alleen zijn hoofd, baard en armpjes gebruikt.

Het Design papier is van Marianne design sint & Piet (PK9173) 


Het super leuke schoentje met de wortel en het verlanglijstje zijn mallen van Marianne design ( CR 1489) 


De staf in de hand van de Sint en het kruis op de mijter komen van het Dutch doobadoo paper Art Sinterklaas 
( 472.953.003) 


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit leuke sinterklaas kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...