zondag 31 oktober 2021

Bee happy


Hallo allemaal, er zijn weer super leuke Dutch doobadoo mallen uitgekomen. Deze kaart heb ik met enkele nieuwe mallen gemaakt. Ik heb als basis de nieuwe Card Art Tag gebruikt (470.784.053)

De achtergrond van deze Tag heb ik beinkt met de nieuwe mask Art slimline Honeycomb (470.784.052)


Daar horen natuurlijk ook Bijen bij. Deze mask is ook een nieuwe van Dutch doobadoo (470.784.054)
De Bijen heb ik gestempeld met zwarte inkt op geel Cardstock en daarna uitgeknipt. Ik heb ze iets verhoogd opgeplakt met een stukje foam tape. 

Verder heb ik ook het Scrap stencil Bee happy van Joy gebruikt (6002/0828) Deze heb ik op het kleine labeltje gebruikt. Deze zit ook op de Card Art Tag. 

 De nieuwe Build up Gnome heb ik achter het labeltje geplaatst (470.784.051)

De pollepel, het kommetje en de Spaan zitten bij het stencil van de Gnome. De Honing in het kommetje heb ik zelf getekend. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt dat jullie langskwamen op mijn blog en tot snel. Groetjes Ria 



2 opmerkingen:

  1. Hoi Ria,

    Bij je Jongenskaart 16 jaar zeg je dat de kaart 22 cm breed is, een kaartstock van groter dan 30 bestaat toch niet? als je hem openklapt zou hij dus 44 cm zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danielle, ik heb net even gekeken. Heel dom van mij. Dat klopt inderdaad niet. Ik heb het Kaartje uit 2 gedeeltes gemaakt. Dus aan de voorkant heb ik een ril randje gemaakt, en daar de achterkant tegen aan geplakt. Goed dat je het even gemeld hebt. Dank je. Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...