dinsdag 7 december 2021

Hello



Hallo allemaal, wat zijn ze toch schattig de Build up diertjes van Dutch doobadoo. Dit lieve Tijgertje is weer een nieuwe Build up mal. Ik vind hem geweldig! (470.784. 063) 

Ook de basiskaart die ik gebruikt heb is een nieuwe mal van Dutch doobadoo. Dit is de Shape Art Elvira (470.784.057)


De mal Hello waar ik het Tijgertje tussen heb geplaatst is eveneens een nieuwe mal van Dutch doobadoo (470.874.059)

Het Designpapier wat ik gebruikt heb is van Joy/Noor  At the zoo (6011/0595)

Het Tijgertje heb ik nog een wit matrandje gegeven. 

En natuurlijk heb ik nog accentlijntjes getrokken. Dit heb ik gedaan met de witte Gelpen van Signo en een zwarte fineliner. 
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

  1. Hallo Ria Wat is de kaart leuk geworden meet de hello tijger hij ziet er erg lief uit hij is tof het is net een kadootje

    BeantwoordenVerwijderen

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...