zaterdag 4 december 2021

Kerstkaart


Hallo allemaal, hoe leuk is deze nieuwe Dutch doobadoo mal Christmas (470. 784.056)


Ik heb als basis de Card Art mal Arabia van Dutch doobadoo gebruikt (470.784.058)
Ik heb alleen het binnenste gedeelte van de mal overgetekend. 



Het Designpapier wat ik voor deze kaart gebruikt heb is van Marianne design. Dit is het Pretty papers block Victorian Christmas PK9125

                                                                               
  

Het plaatje bovenaan het kaartje heb ik uit het Designpapier geknipt. Verder heb ik nog een paar sterretjes toegevoegd. Deze komen uit een pons. 



Als laatste heb ik met een Spetterpen nog een beetje sneeuweffect aangebracht. Hiervoor heb ik de witte Molotow marker gebruikt. 

Leuk dat jullie langs kwamen op mijn blog. Nog een hele fijn dag en tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...