zaterdag 18 december 2021

Hoera geslaagd!


Hallo allemaal, wat zijn ze toch weer super leuk de nieuwe Dutch doobadoo Build up mallen. Bij dit Kaartje heb ik ze beide gebruikt. De Beetle (470.784.064) en het Tijgertje (470.784.063)

Als basiskaart heb ik de nieuwe Dutch doobadoo Card Art mal Elvira gebruikt
(470.784.057)

Het Design papier op de Shape Art mal is van Marianne design Wood & Stone PK9170

Het stoplicht en de verkeersborden heb ik zelf gemaakt. 

De snijmal geslaagd is van Crafter's companion

Leuk dat jullie weer langskwamen op mijn blog. Ik wens jullie nog een fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...