maandag 20 december 2021

Slimline Kerstkaartje



Hoi hoi, deze keer heb ik met de nieuwe Slimline label kiekeboe cirkels mal (470.784.061) van Dutch doobadoo deze grappige Kerstkaart gemaakt. 

Ik heb boven de circels plakparels geplakt met daaronder strikjes. Nu lijken het net kerstballen. 

Als je de flapjes opent  zie je  3 schattige rendiertjes. Deze komen van de Dutch doobadoo Crafty kit Slimline oh deer 
(470.005.013)

Verder heb ik het kaartje aangekleed met plakparels en de knipplaatjes die bij de kit zitten. Deze plaatjes heb ik op de bovenkant van de kerstballen geplakt. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...