zaterdag 8 januari 2022

Babykaartje


Hoi hoi, deze keer heb ik weer eens een oude Build up mal van Dutch doobadoo gebruikt. De Kangoeroe met de kleine spruit. Deze leent zich wel heel erg goed voor een Babykaartje. 

Als basiskaart heb ik het Slabbertje van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.707) 

Verder heb ik ook de super leuke Baby blokken van Dutch doobadoo gebruikt (470.784.047)

Ik heb de Letters en de gedeeltes ernaast bewerkt met een witte Gelpen en een bruine Stift. De uitknip elementen zoals het schattige Jurkje, Flesje, Rammelaar, Strikjes op de koppies en het Speelgoed komen uit het Baby Book van Mintay papers. 

Bovenaan het Slabbertje heb ik nog een extra strikje geplakt. Hopelijk heb ik jullie weer een beetje kunnen inspireren met dit Babykaartje. Bedankt voor het langskomen ophalen mijn blog en tot snel. Groetjes Ria 

6 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...