donderdag 13 januari 2022

Exploding Box Huwelijk


Hallo allemaal, deze keer heb ik met de nieuwe Exploding Box mal van Dutch doobadoo (470.784.072) deze Huwelijk Box gemaakt. Dit is zo super leuk om te doen. Ik heb bij dit doosje 2 delen gebruikt inplaats van 3 delen. Ik heb de buitenste en de middelste gebruikt. 

Het prachtige Design papier wat ik gebruikt gebruikt heb, is van Craft & You My Wedding, Bruid en bruidegom 

De strik op het deksel heb ik gemaakt van strookjes Designpapier. Daarbovenop heb ik kanten lint verwerkt. Deze heb ik door laten lopen over het deksel. Dit heb ik met kleine losse stukjes lint gedaan. Onder de strik heb ik een mal van Joy gebruikt (6002 /0783)
 De binnenkant van de Box heb ik ook aangekleed met hetzelfde Designpapier. Voor de versieringen heb ik glitter papier in de kleur goud gebruikt. De uitgewerkte Taart onderzetters die ik onder de Glaasjes en aan de zijkanten heb gebruikt, heb ik ooit een keer op een Beurs gekocht. 
De Glaasjes heb ik van een vriendin gekregen. Hoe geweldig leuk is het om ze in de Exploding Box te gebruiken. Ik heb binnenin de glaasjes eerst een beetje gele inkt aangebracht. Daarna het ik er een klein beetje Glossy accents ingespoten, en met een kwastje gemengt, zodat het mengsel geel word. Daarna heb ik bovenop het mengsel wat goudkleurige glitter gestrooid. Dan moet je het echt wel een dag /nacht laten drogen. Als laatste heb ik op het randje van het glas wat lijm gesmeerd, en toen voorzichtig in de goudkleurige glitter gedrukt. Nu lijkt het op een suikerrandje. 


De glaasjes heb ik verder versiert met kleine  Roosjes. Aan het bovenste glaasje heb ik tule gestrikt en langs de glaasjes naar beneden laten lopen. Op de bodem heb ik het tule vastgeplakt met een lijmpistool en daarop rose strikjes geplakt. De Stempels met de teksten komen van Marianne design love Bruid en Bruidegom (CS0974) 

 
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze Exploding Box. Wens jullie nog een fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria.



2 opmerkingen:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...