zondag 2 januari 2022

Happy Birthday girl!!



Hallo allemaal, allereerst wens ik jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en creatief 2022... Deze keer heb ik een Kaartje gemaakt met de nieuwe Dutch doobadoo mal Handbag (470.784.070) ik heb er een verjaardagskaartje van gemaakt. 

Het Tasje is goed gevuld met heerlijke dingen en Cadeautjes. Ik heb het Nagellak flesje van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.690)

Natuurlijk mag een heerlijke fles wijn niet ontbreken. Dit is ook een mal van Dutch doobadoo (470.713.831)
En een lekkere reep chocola is helemaal ondenkbaar!! Hahaha.. en zo te zien is hij ook al aangebroken.Ook deze mal is van Dutch doobadoo (470.713. 816) ik heb maar een klein gedeelte van de mal gebruikt. Ik vond het anders te groot worden. 
En natuurlijk horen bij een verjaardag Cadeautjes. Deze komen van het Dutch doobadoo stencil Labels & Tags (470.715813)
Verder heb ik het Tasje nog aangekleed met een kanten randje langs de bovenkant. En er hangt nog een Parelketting uit de Tas. Verder heb ik op de voorkant van de Tas Stamps & Dies Missees van Studio Light verwerkt. 


Het Designpapier op de Handtas komt van de Dutch doobadoo Crafty kit Happy spring. 

Hopelijk hebben jullie weer een beetje inspiratie gekregen door dit Kaartje. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en tot snel. 
Groetjes Ria. 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind m hartstikke leuk! Dit is al n kadootje, aksje zoiets in je brievenbus vindt 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen

Take me to the Ocean!

Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 2 Mallen uit uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! De Build up baby haai en de ...