donderdag 30 december 2021

jongenskaartje


Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt voor een jongen die 16 word. Hij is een groot fan van sporten/fitness. Hoe super leuk is het dan om dit kaartje te krijgen. 
De basiskaart is 22cm Breed en 14,5 cm Hoog. De lengte heb ik in 2 delen van 22 cm gemaakt. Het Cardstock aan de voorkant van de Kaart ril je op 21cm. Tegen het randje dat over blijft plak je het achterste gedeelte van de kaart. Nu kun je de Kaart beplakken met Designpapier. De cijfers die gebruikt heb zijn van Dutch doobadoo  (470.713.779) 

Het vlaggenlijntje  op de voorkant van de kaart is een mal van Marianne design Bunting banners LR 0581 

De tekst Hoera op de vlaggetjes komt van Joy Alfabet & Numbers ( 6002 /0140) 
De taart en de gewichten heb ik ooit een keer bij  Ali gekocht. Het Designpapier wat ik gebruikt heb is van Marianne design  Pretty paperbloc men only by Marleen PK9169 

En het Designpapier van marianne design Ocean Adventure PK 9162

Het plaatje van de bodybuilder op de voorkant van de kaart heb ik nagetekend van een plaatje op internet. 

Daarna heb ik hem ingekleurd met  Spectrum noir Triblend Markers 

De Vlaggenlijn aan de binnenkant van de kaart is een mal van Marianne design Alfabet Banners (6002/0799) 

En natuurlijk kunnen de leuke kaarsjes van Dutch doobadoo niet ontbreken (470.713.779) 

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog. Tot de volgende keer. 

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...