vrijdag 4 februari 2022

Hi Little one


Hoi hoi, hoe leuk zijn ze weer, de nieuwe Dutch doobadoo mallen. Hier heb ik de Card Art mal Slimline Window ( 470.784.085) gebruikt. 

Het Designpapier is van Marianne design Frozen winter PK 9172

Ik heb de bovenkant als Raam gebruikt. Van de onderkant heb ik een soort Kastje gemaakt. De laatjes en het deurtje heb ik zelf getekend en geknipt. De knopjes zijn Plakparels. 

Het Raam heb ik zo gemaakt dat het open kan. Daarachter heb ik Wolken gemaakt met de mask Art Clouds. Hoe geweldig leuk is deze mal. 

De geweldige plaatjes komen van het Bella Lulu knipvel Bedtime Bear 

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit Kaartje. Leuk dat jullie langskwamen op mijn blog. Wie weet tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...