zaterdag 29 januari 2022

Bee happy!!


Hallo allemaal, deze keer heb ik het leuke Build up Tijgertje( 470.784.063) van Dutch doobadoo op de Slimline Shadow box verwerkt (470.784.038) Deze box is ook een mal van Dutch doobadoo. 




Ook de Bomen die ik heb gebruikt zijn van Dutch doobadoo ( 470.713.853)


Het grasrandje is een snijmal van Marianne design (CR 1355) 


Het Designpapier en de leuke uitdruk plaatjes komen van de Crafty kit Bee happy (473.005.019)


Het Designpapier op de achtergrond in de Shadow box komt van Joy At the zoo 

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit Kaartje. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...