donderdag 24 februari 2022

Paasdoosje



Hallo allemaal, nog even en dan is het weer Pasen. Hoe leuk is het dan om iemand te verassen met dit leuke doosje gevuld met heerlijke Chocolade eitjes. Deze super leuke Mal is de nieuwe Box Art Mailer 30x30cm van Dutch doobadoo 

.                             470.784.095

Ik heb boven op het Doosje een schudgedeelte gemaakt. Dit heb ik gedaan met de Cutting Die Circle en de shaker Window Blister Round van Studio Light. 


De tekst, knipplaatjes en de eitjes in de shaker komen van het knipvel Easter Bunnies van Bella Lulu 3000/0053 

Verder heb ik nog de mooie Narcis van Joy /noor gebruikt (6002/1513) 

Het Designpapier is van Joy/Noor Easter 
6011/0613
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit Doosje. Bedankt voor het langskomen op mijn blog en tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...