dinsdag 22 februari 2022

Feestje met een stukje Kaas!


Hallo allemaal, deze keer heb in 3 nieuwe mallen van Dutch doobadoo gebruikt. Ze zijn weer geweldig!! De basiskaart is de Dutch doobadoo mal Chees Board (470.784.102) 

Op het Chees Board heb ik de super leuke Dutch doobadoo Build up mal gebruikt van de nieuwe Muis. Hij is weer geweldig!! (470.784.102) 

En Muizen zijn natuurlijk gek op Kaas. Hoe leuk is het dan om deze nieuwe Dutch doobadoo mal te gebruiken bij deze Kaart. Kijk hem lekker smikkelen (470.784.099)
Het Kaasmesje heb ik zelf getekend. 

 Ik heb eerst de onderkant waar de gaten zitten met inkt bewerkt. Daarna heb ik halfe maantjes geknipt en die op het beinkte gedeelte geplakt. Toen de bovenkant met de gaten er opgepakt met Foamtape. Nu lijken de gaten nog dieper. 

Het snuitje, bekkie en het plukje haar van de Muis heb ik zelf getekend. 

De Kaasplank heb ik bewerkt met een Embossing Folder Houtstructuur. En als laatste heb ik de stempel Banners gebruikt van Joy 6410/0526 


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit Kaartje. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot snel. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...