zondag 20 februari 2022

Wintertijd!


Hallo allemaal, deze keer heb ik een winterkaartje gemaakt. Dit heb ik gedaan met de nieuwe Dutch doobadoo mal Snow snow snow (470. 784.079)


Ik heb er een easelkaart mee gemaakt. Deze mal ( 470.713.664) is ook van Dutch doobadoo. Ik heb de mal overgetekend en tegen het halve gedeelte van de easelkaart de Snow snow snow kaart geplakt. Ik heb dus geen extra gedeelte achter de Snow mal geplakt. 

Het Designpapier is van Craftemotions Arctic winter paperblock A5. Hier zitten ook de super leuke uitdrukplaatjes bij die ik op deze Kaart heb gebruikt. 



Om het Snow gedeelte te laten staan heb ik op de onderkant van de Kaart een strookje gemaakt. Deze heb ik verhoogd met foamtape. Nu blijft het snow gedeelte mooi rechtop staan en kan niet meer wegglijden. 


Voor het randje heb ik nog 2 strookjes geplaatst. Deze heb ik eerst bewerkt met inkt. Evenals de onderkant van de kaart waar ik de randen op heb geplakt. Dit heb ik gedaan met de super leuke Dutch doobadoo mask Art mal Hills (470.784.081)

 

daarna heb ik ze uitgeknipt in de vorm van de mal. Je maakt er een klein randje aan van ongeveer 1cm die ril en vouw je dan plak je het randje van 1 cm op je kaartje . Tegen die randjes kun je dan de uitdrukplaatjes verwerken. 

De randjes en de strookje waar de Snow kaart tegenaan staat, heb ik bewerkt met Eis- kristall. 

En als laatste heb ik de letters Snow snow snow bewerkt met Fluffy stuff van Cosmic shimmer. Deze breng je eerst aan en dan ga je het verwarmen met een Heat tool. Door de warmte komt het omhoog en lijkt het net echte sneeuw. Zo geweldig leuk! 

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Een hele fijne dag toegewenst en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...