maandag 28 maart 2022

mannenkaart


Hallo allemaal, deze keer ben ik echt uit mijn comfortzone gegaan. Ik vind het Mixed media toch altijd wel een dingetje. Maar met een beetje oefenen moet het toch gaan lukken. Ik heb met de nieuwe Mask Art mallen van Dutch doobadoo dit Mannenkaartje gemaakt. Ik heb hier als basis gebruik gemaakt van de Slimline mal Raam van Dutch doobadoo. 

                             470.784.085

Ik heb voor de Kaart wit Cardstock gebruikt zonder structuur. Dus een gladde Cardstock. Onder het witte heb ik een randje zwart Cardstock gebruikt. Ik ben begonnen met de ondergrond. Dit heb ik gedaan met de nieuwe Mask Art Slimline Grunge van Dutch doobadoo. 

                              470.784.113

Ik heb het beinkt met Bruine en Zwarte Distress inkt. Over de gehele lengte heb ik een stukje bruin ribbelkarton bewerkt. Het ribbelkarton heb ik gescheurd langs de randen. Dit geeft een super leuk effect. Daarna een beetje bewerkt met zwarte inkt en Gesso. Onder het ribbelkarton heb ik het Mixed up Cutting Stencil van Joy geplaatst. Hier zijn kleine stukjes van gebruikt. Deze heb ik ook bewerkt met Gesso (6002 /1564) 

Over en achter het ribbelkarton heb ik de super leuke Notebook Circle van Joy verwerkt
(6002/1515) 

De Klokken komen van het knipvel Mixed media clocks - A Sheet of Extras To Cut van Craft O clock. 


Ik heb de klokken uitgeknipt en achter enkele klokken nog een extra zwart rand geplaatst. Dit heb ik gedaan met een ronde snijmal.  In het midden heb ik  een soort Banner geplaats, met de tekst Happy Birthday. Deze heb ik zelf getekend op het formaat dat ik mooi vond. Daarna heb ik hem nog bewerkt met Gesso. De tekst komt van het nieuwe Mask Art stencil Happy Birthday van Dutch doobadoo. 

                             470.784.112

De tekst heb ik beinkt met zwarte Disstresinkt en bewerkt met Glossy accents en daarna letter voor letter uitgeknipt en op de Banner geplakt. 

Dan heb ik nog hier en daar met stempels de witte gedeeltes bewerkt. Deze stempel is van de stempels et Streetwear van Joy. 

En als laatste met een zwarte Molotow pen over de kaart gespetterd. Dat geeft een super leuk effect. 

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Mannenkaartje. Bedank voor het langskomen op mijn blog. Wie weet tot de volgende keer. Groetjes Ria 

 

4 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...