maandag 21 maart 2022

Happy Birthday


Hallo allemaal, ik ben deze keer aan de slag gegaan met de super leuke nieuwe Build up mal van Dutch doobadoo.hoe geweldig is deze Happy Hippo. 

                              470.784.110

Ik heb er een verjaardagskaartje van gemaakt. En bij een feestje hoort natuurlijk lekkere Taart. Deze Card Art Cake is een oudere mal van Dutch doobadoo. 

  
                              470.713.501

De laagjes slagroom heb ik versierd met Foam Ball Glay van Craft emotions. 

Bovenop de slagroom heb ik aardbeien geplaatst. Dit heb ik gedaan met het nieuwe Dutch doobadoo Mask Art stencil Strawberries. 
                             470.784.108

Ik zal jullie laten zien hoe ik dat gedaan heb. 
Als eerste teken je de slagroom delen over. 



Dan pak je van het stencil 1 aardbei en legt het stencil aan de zijkant en begint met rode inkt de Aardbei te beinkten. Zo bewerk je het hele gedeelte. Ik heb de Aardbeien niet strak in één lijn gelegd. Dit vond ik iets speelser. 


de Kroontjes bovenop de Aardbei verwerk je op dezelfde manier. 
Nu knip je de Slagroom met de Aardbeien uit 


Dan teken en knip je het onderste gedeelte van de Taart uit. Het Cake gedeelte. 



Deze plak je onder de slagroom. 


Op deze manier ga je ook te werk met de andere delen en plakt ze onder elkaar. De Ballonnen die ik heb gebruikt komen van het Dutch doobadoo Mask Art Stencil imline Ballonnen. 


                             470.784.109

Deze heb ik beinkt en daarna bewerkt met Structuurpasta. Na dat gedaan te hebben heb ik onderaan de Ballonnen een lijntje (een touwtje) getekend met een Zwarte Fineliner. Daarna heb ik ze uitgeknipt en verwerkt op de Kaart. 


De Stempel komt van Craft emotions. Tekst Nederlands Gefeliciteerd. 

Achter de poot van de Taartschaal steekt nog een Aardbei. Dit is een uitdruk plaatje van de Dutch doobadoo Crafty Kit Slimline Berry Sweet.
          
                          473.005.014

En als laatste heb ik de Kaart gemat met Zwart Cardstock. Dan krijg je een mooi randje  langs de Kaart en is hij aan de achterkant netjes afgewerkt. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit Kaartje en is de uitleg duidelijk. Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 


4 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...