maandag 25 april 2022

Babygirl


Hallo allemaal, wat is hij weer geweldig de nieuwe Build up Muis van Dutch doobadoo. Ik heb er een Babykaartje van gemaakt. 

                           470.784.102

Het Label is ook een nieuwe shape Art mal van Dutch doobadoo Curved Label. 

                             470.784.097

De Letters Girl komen van de Cart Art Girl van Dutch doobadoo. 

                             470.713.649

De Strikjes die ik bij haar oortjes heb gebruikt zijn van de Dutch doobadoo mal Kleding Beer. 

                              470.713.798

Het vrolijke Designpapier is van de Crafty kit Unicorn van Dutch doobadoo 
                          470.005.020

Het kleine Labeltje met de tekst Baby is de nieuwe snijmal van Craftlab Nested Shape oval.

                             CCL-ES-CD158

De Stempel in de Snijmal komt ook van Craftlab Baby Tekst Nederlands. 

                       CCL-FR-Stamp 164

En als laatste heb in nog accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte Gelpen. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot snel. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie weer Ria. Bedankt voor de uitleg en het doorgeven welke producten je hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie steeds prachtige creaties van je voorbij komen. Ben echt fan je geworden. Super leuk is deze ook weer

    BeantwoordenVerwijderen

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...