zaterdag 30 april 2022

shop till you drop!


Hoi hoi, hoe geweldig leuk is weer de nieuwe Dutch doobadoo collectie. Ik heb bij dit Kaartje de Parfumfles gebruikt (470.784.121)

 
                      
                            470.784.122

De basiskaart is 16cm X 22cm. Op de achtergrond heb ik ook het nieuwe Mask Art stencil Splash 2..van Dutch doobadoo gebruikt. Deze heb ik geblend met Harmony water reactive inkt, daarna uitgeknipt en op de achtergrond geplakt. Vandaar het witte randje. .                           470.784.122 

Verder heb ik ook de super leuke mallen van Marianne design gebruikt. De Snijmal Fashion girl ( CS1089) en de Shopping Bags (LR 0758)
                      

1 Tasje heb ik geblend met Harmony water-reactive inkt van Spectrum noir. En 1 Tasje met de Tri-blend Markers van Spectrum noir 
De kleuren van de inkt zijn Oasis en Parakeet. Het kleine Tasje heb ik ingekleurd met de Tri-blend marker kleur Tan. 


Deze kleur inkt heb ik ook voor de Splash gebruikt. Het Design papier is een A5 paperblock van Marianne design Fabulous 
(PK9178) de teksten komen ook uit deze lijn. 
 Ook heb ik de super leuke Bloemetjes gebruikt van Marianne design Eline's Bijen (COL1505) 

Als laatste heb ik langs de Kaart nog een Doodelrand getekend. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met deze Kaart. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...