vrijdag 22 april 2022

Hoera voor de Koning!!


Hallo allemaal, nog even en dan is het weer Koningsdag. Tijd voor een feestje. De Build up Leeuw (470.713.881) geniet er wel van zo te zien. Kijk hem plezier hebben. 
Als basiskaart heb ik de huisjes van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.311) ik heb 1 huisje van de mal niet gebruikt. 
De kleding van de Leeuw heb ook zelf getekend. Hoe ik dat gedaan heb laat ik zien op de foto's 

Je legt het lijfje op het cardstock en trekt met een potlood langs het lijfje tot waar het potlood op de foto ligt. Ongeveer tot de helft. 

Dan trek je aan de onderkant nog even een streep met het potlood zodat je een shirt krijgt. Op deze manier maak je ook de broek en de mouwen. 

De randjes langs het shirt en de riem maak je ook op deze manier. Maar dan trek je de onderkant over. 


De rand heb ik daarna ingekleurd met een Rode en Blauwe marker (Stift kan ook) De middelste rand laat je wit. De Kroon, Klompen het Strikje in zijn staart en het Vlaggetje heb ik zelf getekend. 


Het Bierflesje komt van Marianne design (COL 1482) 

Het Designpapier is ook van Marianne design Wood & Stone ( Col 1482) 
Het Hekje (Col1423) en het Gras (CR 1355) dat ik gebruikt heb zijn snijmallen van Marianne design. 
De Pootjes van de Leeuw komen van het Dutch doobadoo stencil Zomerkleding Beer 
(470.713.801)
Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met deze Kaart. Ik wens je nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 



2 opmerkingen:

  1. Je hebt mij helemaal geïnspireerd, vind 'm geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke super, daar doen we het voor. Dank je wel. Groetjes!!

      Verwijderen

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...